FAQ: Veel gestelde vragen

  • Hoe weet ik dat NED Personeel alle loonheffingen correct afdraagt?
    Wij zijn NEN4400-1 gecertificeerd en beschikken over een G-rekening. Dit staat borg voor alle afdrachten.
  • Moet al mijn personeel bij u op de payroll wanneer ik hiervoor kies?
    Neen, dit hoeft niet (het is per situatie afhankelijk wat u wenst) maar indien gewenst kan dit wel.
  • Zit ik vast aan een contract?
    Neen, u heeft met ons een samenwerkingsovereenkomst, geen contract betreffende de duur van de overeenkomt. Wel over uit te betalen lonen voor uw personeel.
  • Is Payroll altijd duur in verhouding met zelf het personeel in dienst hebben?
    Neen, uw kosten per uur zijn niet veel hoger. Soms kan het zelfs goedkoper voor u zijn.
    Omdat wij bijvoorbeeld groter inkopen bij verzekeringsmaatschappijen kopen wij voordeliger in per werknemer.
  • Is dit wel efficiënt voor ons?
    Dat is zeker waar, want voor personele aangelegenheden hoeft u nu niet meer een boekhouder of accountant te betalen. Hoeft u ook niet meer naar de belastingdienst, niet meer naar een verzekeraar, een pensioenregeling treffen etc. Al deze voordelen geven u ook nog eens een aanzienlijk tijdvoordeel (dus: kostenbesparing) op.
  • Zorgt NED Personeel ook voor werving van personeel?
    Ja wanneer u klant bent wel, wij zijn weliswaar geen uitzendbureau, maar als wij voor u kunnen bemiddelen of vanuit ons eigen netwerk in uw vraag kunnen voorzien dan kunnen wij dat ook doen.
  • Als een werknemer langdurig ziek is, wie betaalt er dan?
    NED Personeel, want wij zijn de juridisch werkgever en zijn hiervoor verzekerd.
  • Wie betaalt er het loon als de werknemer een dag vrij neemt of met vakantie gaat?
    NED Personeel, want de opdrachtgever betaalt alleen de gewerkte uren.
  • Hoelang bestaat het bedrijf NED Personeel?
    NED Personeel bestaat sinds 2008.
  • Wanneer betaalt NED Personeel het loon uit?
    Dit gaat altijd in samenspraak met de opdrachtgever. Er kan gekozen worden uit te betalen per week, per 4 weken of per maand.
  • Hoe communiceert NED Personeel met de payrollmedewerker?
    Altijd direct en persoonlijk. Dat kan zijn telefonisch, face-to-face of per e-mail.
  • Is NED Personeel altijd te bereiken?
    Wij zijn via e-mail; info@ned-personeel.nl altijd bereikbaar.
    Telefonisch; 076-596 4668 gedurende kantooruren (8:30-17:30).
    Voor dringende zaken en calamiteiten beschikt de klant over het directe telefoonnummer (mobiel) van hun contactpersoon en/of adviseur.

Contact

NED-Personeel
Hofdreef 4-6
4881DR Zundert
mail: info@ned-personeel.nl
tel: +31 (0)76-596-4668

Share us on social media!